""Hidup beri kita beratus alasan utk menangis, Allah beri kita beribu kekuatan untuk tersenyum!.""

Sunday, November 25, 2007

SMS KURANGKAN STRESS...

Saya tengah rindu ni,saya tercari2 awak,Awak kat mana?aak takde,saya takboleh makan tau?dimana awak wahai SUDU......hehehehe...

SAHABATKU..kata atuk:sahabat ibarat maggi,makanan rutin waktu susah..kata mak:sahabat tu macam bizkut,jap ada jap xda..kata abah :shabat tu x ubah mcm astro,mcm2 ada..tp KATA AKU: x kisah lah sahabat tu mcm manapun,mcm maggi ka,bizkut ka,astro ka,bgaku dia ttp sahabat aku!tau x sbb pa,sbb skali aku b'sahabat ngan org tu,selamanya ia ttp sahabat aku!

Doakan saya ye...semalam saya gi medical check up kt hosital pakar,saya kena penyakit VERY COMELITIS! penyakit MAKIN COMEL!Jangan risau tak berjangkit,cuma tak boleh sembuh je….



Sumber: www.teratakburukzam.blogspot.com

No comments: