""Hidup beri kita beratus alasan utk menangis, Allah beri kita beribu kekuatan untuk tersenyum!.""

Friday, January 11, 2008

Alhamdulilah , Aku Seorang Wanita......

Puji-pujian Bagimu Tuhan
Lantaran Telah Menjadikan Aku Seorang Perempuan
Dicipta Dari Tulang Rusuk Kiri Adam
Dengan Seindah Kejadianmu

Akulah Si Tulang Bengkok
Yg Kau Gubah Dengan Kekuatan Perasaan
Mengatasi Panjangnya Akal
Sebagai Fitrah & Anugerah
Hasil Doa Seorang Lelaki
Namun Biarlah Kejadianku Memberi Guna
Bengkok Yang Ada Manfaatnya

Kiranya Aku Menjadi Isteri
Kurniakanlah Aku Kekuatan Yg Membolehkan Aku
Menjadi Tulang Belakang Seorg Suami
Pengembang Perjuangan Di Sayap Kiri

Di Adun Dgn Kelembutan Yg Melayakkan Aku
Menjadi Teman Setia ,Penyejuk Mata
Pembina Semangat Penguat Jiwa
Seanggun Peribadi "Siti Khadijah"
Sumber Ketenangan "Saidina Muhammad" Utusan Allah

Mudah-mudahan Zuriatku Bakal Menampilkan
Mujahid-mujahid Yang Rindu Memburu Shahid
Srikandi-srikandi Yang Memakmurkan Muka Bumi Allah
& Kesolehan ,Ramainya Umat Rasulullah
Yang Rela Berkorban & Dikorbankan
Buat Menyemarakkan Islam Diakhir Zaman
Redhalah Daku Yang Dhaif Ini Sebagai Hambamu

No comments: